ISTERI AKU KALIS CINTA (IAKC)

ISTERI AKU KALIS CINTA (IAKC)
“Saya harap, saya benar-benar kalis cinta. Saya tak mahu mencintai awak. Saya terlalu ingin membenci awak. Andai masa dapat diundur, saya nak perkahwinan ini tak pernah terjadi supaya saya tak akan pernah memberi hati pada awak.”

Terima Kasih kerana menjadi Follower ^_^"


PERHATIAN!
SELAMAT MEMBACA ^_^! TERIMA KASIH KERANA MELAWAT p/s:kejujuran pembaca untuk tidak menciplak dan copy karya saya adalah amat2 dihargai... kejujuran pembaca untuk tidak menciplak dan copy karya saya adalah amat2 dihargai...



Monday, February 10, 2014

DRAMA HATI di ILHAM KARANGKRAF



Cubaan selepas bengkel... silakan rakan-rakan pembaca singgah dan memberi komen.

_Hanya di ilham karangkraf. Maksudnya... DRAMA HATI x akan diupload di blog TMK. Boleh klik link untuk membaca DH di ilham. klik: DRAMA HATI di ILHAM

Petikan dari karya DRAMA HATI
 
'Keluar! Aku harus keluar dari sini! Hayfa membulat tekad untuk keluar dari kamar neraka itu.'

'Andai ini takdirnya, Hayfa pasrah. Bergetar hati membisikkan kalimah suci. Perlahan-lahan mata ditutup rapat sebelum tubuh yang kian lemah itu melayang jatuh dari beranda...'

klik:


No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana membaca karya Mawar Kamila ^_^!
komen anda amat dihargai.