ISTERI AKU KALIS CINTA (IAKC)

ISTERI AKU KALIS CINTA (IAKC)
“Saya harap, saya benar-benar kalis cinta. Saya tak mahu mencintai awak. Saya terlalu ingin membenci awak. Andai masa dapat diundur, saya nak perkahwinan ini tak pernah terjadi supaya saya tak akan pernah memberi hati pada awak.”

Terima Kasih kerana menjadi Follower ^_^"


PERHATIAN!
SELAMAT MEMBACA ^_^! TERIMA KASIH KERANA MELAWAT p/s:kejujuran pembaca untuk tidak menciplak dan copy karya saya adalah amat2 dihargai... kejujuran pembaca untuk tidak menciplak dan copy karya saya adalah amat2 dihargai...



Wednesday, March 5, 2014

Apa kata mereka? IAKC MAC 2014!!!

Mawar Kamila berdebar-debar menanti terbitnya IAKC. Terima kasih kepada semua rakan-rakan pembaca yang menyokong karya IAKC ini.
Mawar nak kongsikan maklumbalas daripada pembaca-pembaca IAKC yang diambil dari facebook.
^_^" Apa kata mereka selepas membaca IAKC?

IAKC masuk dalam mimpi Puan Editor!


Apa kata pembaca?



Mawar diUGUT dengan cubitan 360 darjah! ^_^"


^_^" Terima kasih kepada semua pembaca-pembaca IAKC sama ada di blog TMK mahupun di p2u...

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana membaca karya Mawar Kamila ^_^!
komen anda amat dihargai.